Lista szkoleń (A-Z)
-
AAC – Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących
- AAC w praktyce- „Lepiej funkcjonuję – gdy się ze mną komunikujesz!
-
AAC II stopień – Edukacja dzieci niemówiących
- Co ma ucho do gadania?
-
Dyzartria wyzwaniem logopedy – terapeuty
-
Dziecko z zaburzeniami podstawowego napięcia posturalnego
-
Integracja sensoryczna I stopień
-
Jak pracować z dzieckiem autystycznym w przedszkolu?
-
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD
- KORP - PROGRAMY TERAPII - modelowanie programów terapii dla dzieci z zaburzonym rozwojem psychoruchowym na podstawie diagnozy KORP
-
KORP - standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1 m. ż. do 9 r. ż.
-
KOZE - narzędzie oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcji emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego
-
Kurs instruktorski masażu Shantala
-
Metoda Dobrego Startu
-
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z dzieckiem z autyzmem
-
Praktyczne zastosowanie terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem z autyzmem
-
Przychodzi dziecko do logopedy – Jak przeprowadzić profesjonalne badanie logopedyczne?
-
R. R. Weroniki Sherborne – II stopień
-
Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne – I stopień
-
Sala doświadczania świata jako sposób na stymulację rozwoju zmysłów
-
Specyficzne zaburzenia sensomotoryczne wpływające na funkcjonowanie dziecka
-
Stymulacja Systemu Taktylnego
-
Terapia ręki – I st.podstawowy i II st.zaawansowa
- Trudne zachowania u dzieci- Proaktywne i reaktywne strategie
-
Wczesne wspomaganie rozwoju – ocena rozwoju dziecka do 2 roku życia
-
Zaburzenia Mowy a Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD-APD)